The Colony East Moravian Gate vol.3
Co se našlo minulý rok v armádní bedně, bylo po jistou dobu tajemstvím. Kolonisté, kteří bednu našli, si skutečnost o tom, co našli, chtěli nechat pro sebe, ale jak to tak bývá, nakonec někdo neudržel jazyk za zuby. Všichni už pak věděli, že v bedně byla rostlinka – malá, slabá, ale celá zelená a živá. Tak zranitelná, a přitom vysílala tak mocný signál – život existuje dokonce i v tomhle pekle. Společně s květinou našli také mapu a tyhle dvě věci stačily, aby se všichni dali do pohybu. Opustili svoje staré území a dali se na pochod, bez ohledu na to, kdo kdysi patřil, do jaké kolonie.
Jeden za všechny, všichni za jednoho. Cesta samozřejmě ale ni tak nebyla jednoduchá. Zpustošená krajina a počasí je několikrát donutili změnit směr. Čím dál šli, tím více mutantů potkávali – objevovali
se jako jedovaté houby po kyselém dešti. Nevyhnuli se ani potyčkám se žoldnéři a přirozeně tak přicházely ztráty na životech a kolonisté dosáhli kritického nedostatku střeliva. A co víc, pomalu přicházeli také o jednoho ze svých nezkušenějších mužů – o kapitána. Ten po boji o poklad z minulého roku utržil ošklivá zranění, která se ne a ne vyléčit.
Poslední kapka byla radioaktivní bouře, která je zastihla tento týden a málem zahubila i rostlinku,
kterou po celou cestu nesli v ochranné schránce. Všichni toho měli dost. Vyčerpaně popadali na zem, modlící se k bohům, které ani neznali, aby už byl konec. A potom…když bouře přestala a prach se usadil, uviděli pevnost. A ten jediný pohled na starobylou budovu jim stačil, aby znovu pocítili naději. Tady znovu zbudují své kolonie. Tady a teď začne nová kapitola!
Podrobnosti a detaily
- Každá z kolonií vlastní nápovědu k výhernímu předmětu (bude vysvětleno na místě před akcí)
- V herním prostoru se nachází cennosti, artefakty, předměty, peníze a další důležité předměty, které lze směnit za jídlo, munici a jiné potřebné věci.
- Obchod pro výměnu cenností za jídlo, munici a jiné potřebné věci budou na vyznačeném místě, kde bude k dispozici i elektřina, voda a další.
- Obchod bude otevřen většinu hry (přítomnost obchodníka), tudíž lze směnit dle potřeby
- Hraje se 24 hodin v kuse
- Hra bude pořádána za jakéhokoliv počasí (kromě celodenních dešťů)
- Potřebuji kostým? ANO, je to podmínka! Bez kostýmu nebude hráč vpuštěn do hry. Nemusí to být kostým za tisíce. Mrkněte na net, prolezte skříně, naběhněte do sekáče a kostým je na světě.

Podmínky kolonie

- Nejmenší počet členů v kolonii je 12 / největší počet členů v kolonii je 15
- Pokud budou na akci přihlášení jednotlivci, budou po domluvě s týmem s nižším počtem přiřazení ke zvolenému týmu
- Založená kolonie může být postavena pouze z přírodních materiálů, celty a sítě
- Plachtu je možno použít pouze jako osobní přístřešek, ten však nesmí být použit jako kryt v případě útoku na kolonii
- Týmy nebudou nijak rozlišeny pořadatelem, tudíž se členové jednotlivých kolonií se musí mezi sebou poznat
- Rozlišené budou pouze role v jednotlivých kolonií pomocí barevné pásky
- Každá kolonie si určí jednoho velitele, se kterým posléze budou projednány detaily akce po briefingu a zároveň bude sloužit jako hlavní osoba, která určí role v kolonii. Velitel bude zodpovídat i za pořádek v kolonii a kolonii samotnou
- Nevylučuje se, že kolonie mohou spolu občas spolupracovat, měnit potřebné věci, brát zajatce jiných kolonií nebo mezi sebou směnit
- Každá kolonie musí mít jednoho člena s mobilním telefonem, datovým balíčkem a nainstalovanou aplikací Ares Alpha (Android, iOS), pro určování pozic jednotlivých hledaných předmětů. Připojení k události bude na místě.
- Startovní munice bude přidělena na začátku hry každému hráči.
- Balíčky munice budou nachystány na začátku hry, kde bude 1 balíček na osobu + 2 rezervní balíčky
- Další munici si lze ve směnárně zakoupit za herní měnu
- Obchodník bude nabízet i různé pochutiny
- Vody si můžete vzít kolik budete potřebovat, každá kolonie bude mít k dispozici kanystr/kanystry s vodou.
- Peníze a cennosti slouží pouze pro směnný obchod, ve hře nemají jiný smysl
- Za peníze lze u obchodníka koupit občerstvení, munici, dýmovnice, plynové masky a další herní předměty
- Místa kde budou uložené peníze/cennosti nejsou dopředu známá. Každá kolonie může ale získat informace k těmto schránkám během hry
- Respawn každou hodinu/ popř. se upřesní při briefingu. ( např 12:00, 13:00, 14:00 .. )
- Respawn se nachází mimo kolonii.
- Místo pro respawn musí být od kolonie vzdálené cca 50 – 100 metrů a bude dopředu vytyčeno
- Není od věci si respawn připravit proti dešti apod.
- Přísný zákaz zdržování se mrtvých hráčů mimo respawn (mrtvý hráč jde nejkratší cestou na resp)
- Ve hře bude i organizátorský respawn, avšak jeho užití bude specifikováno při vysvětlování pravidel před samotnou hrou
- Například porušení pravidel 3h respawn
Hráči a jejich role
- každá kolonie bude mít 1 velitele, který je zodpovědný za rozdělení rolí v kolonii, organizaci v kolonii a taktéž za pořádek v celém prostoru kolonie
- každý velitel kolonie je označen červenou páskou na pravé paži
- každá kolonie bude mít 1 zdravotníka, který může ošetřit jakéhokoli zasaženého hráče
- každý zdravotník kolonie je označen bílou páskou na pravé paži
- obvaz nebo bílou látku si každý medik zajistí sám. Pokud tento materiál medik nebude mít, bude mít možnost jej od obchodníka zakoupit.
- hráč po zásahu si lehá a leží na místě kde byl raněn a dává hlasitě a zřetelně slovem MEDIK signál, že potřebuje ošetřit
- zraněný se nesmí sám z místa hýbat!! (můžou ho ostatní odnést/odtáhnout)
- doktor musí obvázat zasažené místo a to nejpozději do 10 minut od zásahu ( v případě zásahu do hrudníku, zdravotník obvazuje ruku )
- pokud bude již jednou oživený hráč opětovně zasažen, je považován za mrtvého a odchází na respawn
- pokud hráč není do 10 minut ošetřen, odebírá se mrtvý s reflexní vestou/reflexním prvkem na respawn
- po příchodu do vlastní kolonie může zdravotník provést oživenému hráči „druhé“ ošetření a tak hráče vyléčit úplně sundáním obvazu (toto léčení může být provedeno pouze v kolonii)
- doktor může ošetřit své i cizí hráče
- pokud byl hráč vyřazen z boje na tichou poštou (MÁŠ) je ihned odchází z boje, medika nevolá !!
- medik může být ošetřen jiným hráčem. Pokud bude ošetření provádět hráč co není medik, obváže místo zásahu a po dobu 30s musí držet ruce na místě zásahu. Poté je medik ošetřen. ( je to jako ve hrách, když nemáte perk medika, tak ošetření trvá déle)
- každá kolonie bude mít 1 obchodníka, který je pověřen velitelem a jako jediný může za herní měnu nakupovat ve směnárně jídlo, munici, dýmovnice, plynové masky a další herní předměty
- obchodník jako jediný může provést směnný obchod mezi koloniemi
- obchodník každé kolonie je označen zelenou páskou na pravé paži
- každý obchodník bude vlastnit licenci na obchodování. Pokud obchodník při návštěvě obchodu nepředloží licenci, nebude mu umožněn směnný obchod.
- obchodník vstupuje do prostoru pro obchod vždy neozbrojen
- každá kolonie bude mít 3 chemiky, kteří jsou pověřeni velitelem a jako jediní se mohou pohybovat v toxické zóně (pouze s maskou)
- každá kolonie má na začátku hry 1 chemickou masku, zbytek masek lze pořídit u obchodníka
- chemik každé kolonie je označen žlutou páskou na pravé paži
- je zapotřebí aby minimálně jeden chemik měl vysílačku
- pouze chemik může používat dýmovnice
- ve hře budou dostupné dva typy dýmovnic
- Bílá – běžná, použití jako krytí
- Zelená – nervový plyn, zabije každého, kdo přijde s dýmem do kontaktu, vyjma chemika s nasazenou maskou
- každá kolonie bude mít 1 stopaře, který je zodpovědný za navigaci a hledání artefaktů pro prostoru.
- mechanika stopování bude založena na principu odhalování jednotlivých skrytých míst v mobilní aplikaci ARES ALPHA. Pokud kolonie splní zadaný herní úkol NPC postavou bude stopaři v aplikaci odhalené místo, kde najdou odměnu. Může se stát, že odhalená místa mohou mít v prostorách, kde se dostane jenom chemik, takže je zapotřebí aby stopař byl opatřen vysílačkou. Stopař nedisponuje ochrannou maskou, nemůže tedy vstoupit do nebezpečné zóny,
- stopař každé kolonie je označen šedou páskou na pravé paži
- stopař bude jediný co dostane informace do telefonu a jediný co může s telefonem pracovat. Telefon nepředává, jen podle něj bude navigovat.
- každá kolonie bude mít 1 překladatele, který je zodpovědný za získání úkolů od NPC a zároveň za jejich odprezentování do kolonie. Zároveň je jediný, kdo hotový úkol předává zpátky NPC
- překladatel každé kolonie je označen růžovou páskou na pravé paži
Povinnosti a omezení
Na akci ručí každý sám za sebe a za svoje činy. Je nutné uvědomit si, že se jedná o airsoftovou akci, při které po sobě účastníci střílí zbraněmi, které mohou způsobit bolestivá či krvácivá zranění, a dokonce i fatální poranění očí. Kromě nutných ochranných brýlí (které musí být nasazeny po celou dobu nejen na hřišti, ale i na brífinku na parkovištích, na mrtvolištích a v přilehlých prostorech) důrazně doporučujeme vzít si i odpovídající ochranné prostředky jako jsou obličejová maska, taktické rukavice, šátek chránící krk, pokrývka hlavy, helma nebo další ochranné prostředky. Pořadatel neodpovídá za zranění způsobené nesprávným nošením nebo absencí ochranných pomůcek (brýle)
- nutnost mít reflexní vestu nebo reflexní prvek a červené světlo (na označení mrtvého stavu v noci)
- červené světlo pro upozornění zásahu v noci stačí bohatě TOHLE
- na reflexní vesty a červené světlo je přísně zakázáno střílet!!
- každé vaše zranění nebo smrt zahrajte trochu více teatrálně, bude to takhle bavit více vás i ostatní a třeba se nakonec najdete i ve videu.
- Trefí vás do nohy, hrajte zranění nohy. Trefí vás do ruky, hrajte zranění ruky, Trefí vás do kou…. , no nějak to zahrajte
Je striktně zakázáno během hry využívat různé hračičky jako termovize, noktovize, drony a jiné wifiku***ce
Velitel je zodpovědný za udržování pořádku v kolonii a kolem ní, a to i při odjezdu. (co si s sebou přivezu, to si i odvezu)
Jakákoli vlastní pyrotechnika a dýmovnice (i koupená) je zakázána. Dýmovnice lze však zakoupit u obchodníka za herní měnu.
Věkové omezení: od 18 let bez omezení, 15-18 let pouze s potvrzením rodinného zákonného zástupce
(formulář pro vyplnění je ZDE)
- každá kolonie bude mít prostor určený pro ohniště
- ohniště prosím nevytvářejte – dostanete nádobu
- oheň hlídejte !
- Potřebuji kostým? ANO, je to podmínka! Bez kostýmu nebude hráč vpuštěn do hry. Nemusí to být kostým za tisíce. Mrkněte na net, prolezte skříně, naběhněte do sekáče a kostým je na světě.
Limity zbraní
- Maximální povolený výkon zbraně je 1,7J
- Je povolena střelba SEMI ONLY
- Pistole, brokovnice, pušky
- Manuál, AEG, HPA, GBB
- Všichni hráči s HPA budou mít plombu na regulátoru
- Během hry se bude měřit úsťová rychlost
- Zbraně, které přesáhnou limit nebudou vpuštěny do hry !
- Každé vaše zranění nebo smrt zahrajte trochu více teatrálně, bude to takhle bavit více vás i ostatní a třeba se nakonec najdete i ve videu
- Trefí vás do nohy, hrajte zranění nohy. Trefí vás do ruky, hrajte zranění ruky, Trefí vás do kou…. , no nějak to zahrajte
- Berte prosím na vědomí, že při hře samotné může dojít ke střelbě na vaši osobu i na velmi krátké vzdálenosti, což je v rozporu s etikou, ne však s pravidly akce
- Zbraně nesmějí mít žádné ostré hrany a na čepeli žádné kovové části
- Všechny meče a příbuzné zbraně musí mít čepele měkčené alespoň 1 cm silnou vrstvou vhodného materiálu (EVA, karimatka, mikroporézní pěna atd.)
- Zásahová plocha musí být měkká a snadno stlačitelná
- Hraje se na dva zásahy
- Každé vaše zranění nebo smrt zahrajte trochu více teatrálně, bude to takhle bavit více vás i ostatní a třeba se nakonec najdete i ve videu
- Trefí vás do nohy, hrajte zranění nohy. Trefí vás do ruky, hrajte zranění ruky, Trefí vás do kou…. , no nějak to zahrajte
- Platí stejná pravidla pro zásah jako u běžných airsoftových zbraní
- Tento typ zbraní bude využíván převážně organizátory
- Pokud by byl zájem i z vaší strany, kontaktujte nás a probereme to
- Každé vaše zranění nebo smrt zahrajte trochu více teatrálně, bude to takhle bavit více vás i ostatní a třeba se nakonec najdete i ve videu
- Trefí vás do nohy, hrajte zranění nohy. Trefí vás do ruky, hrajte zranění ruky, Trefí vás do kou…. , no nějak to zahrajte
- Berte prosím na vědomí, že při hře samotné může dojít ke střelbě na vaši osobu i na velmi krátké vzdálenosti, což je v rozporu s etikou, ne však s pravidly akce
Co za to?
- Vstupné – 700 Kč / osoba
- vstupné lze zakoupit pouze elektronicky – platba převodem
- platební pokyny budou zaslány na e-mail po vyplnění registračního formuláře
- Členové spolku ANGRY FOXES z.s mají vstupné s 50% slevou!
- Členové Českého airsoftového svazu mají slevu na vstupné ve výši 100 Kč
Cíl hry a vysvětlení herních mechanik
- Úkol č.1 – najít v prostoru hledaný předmět, ke kterému získáte indicii na začátku hry. Jestliže se kolonii podaří získat předmět na začátku hry, neznamená to konec. Během hry může být předmět kolonii odcizen.
- Úkol č.2 – získat dílčí předměty a na základě úvahy docílit finálního předmětu. Tento úkol bude upřesněn na začátku akce.
Během hry bude možnost plnit spousty dalších vedlejších úkolů a výzev, které vám pomůžou získat něco navíc v podobě informací, munice, herní měny či cenných artefaktů.
Jedná se o předem definované místo, kde mohou vstoupit pouze chemici s maskou. Tento prostor bude zaznačený na mapě, kterou dostane velitel kolonie. V zóně budou různé nástrahy, úkoly ale také artefakty a odměny za splněné úkoly. Nic nebude odhaleno naráz ale postupně zde budou doplňovány situace a možnosti, jak odměnu získat.
Každý hráč má u sebe podepsanou psí známku (kartička s jeho jménem/přezdívkou a hodností v kolonii). Tuto kartičku musí mít vždy u sebe. Známku mu může po zásahu během 10 minut, kdy čeká na ošetření, kdokoliv z protihráčů vzít. Jakmile mu je známka odebrána, jde na respawn a čeká na oživení. Po oživení si hráč bere další kartičku, podepíše a stává se tak aktivním hráčem. Kolonie dostane na začátku určitý počet kartiček. Další kartičky jdou u hlavního obchodníka dokoupit.
Pokud padlému hráči nebyla v limitu 10 minut známka odebrána, vrací se na respawn a po oživení mu kartička zůstává – NEBERE si další!!
Ukořistěné psí známky jde směnit u obchodníka za munici, herní měnu a další herní předměty.
Zelená dýmovnice znázorňuje nervový plyn. Pokud je hráč zasažen dýmem, považuje se za mrtvého a odchází automaticky na respawn. Chemik se může proti tomuto plynu ochránit nasazením masky.
Padlému hráči nemůže být odebrána psí známka, je považován za toxického.
Nervový plyn je účinný pouze 3 minuty od dopadu dýmovnice ( ne od aktivace ) . Po uplynutí 3 minut, je zasažený prostor opět bezpečný i pro ostatní.
Doporučujeme tedy chemikům nosit u sebe hodinky nebo jiný měřič času. Pouze on může označit prostor za bezpečný.
Pronájem žoldáka může být uskutečněn pouze přes plukovníka a platí se jen plukovníkovi
Pronájem žoldáka stojí 10 nábojnic 5.56 na 1 hodinu služby
- velký příděl munice
- 3 životy (po třetím zásahu umírá)
- samooživení bez potřeby zdravotníka
- může zastat roli chemika protože má vlastní plynovou masku a může se tak pohybovat v zóně
- vybaven jednou dýmovnici
- vybaven jedním nervovým plynem
V prostotu se nachází několik mrtvých schránek, kde najdete různé úkoly a hádanky
Pokud hádanku rozluštíte či splníte úkol, zajděte za NPC postavou, která úkol zadala a sdělte mu skrytou informaci v hádance
Pozor, každá mrtvá schránka je aktivní pouze jednou. Takže pokud byl někdo rychlejší, máte smůlu
S každým NPC můžete interagovat.
Nechtějí vás pustit přes bránu? Uplaťte je.
Nemusíte hned po každém NPC hned střílet. Třeba potřebuje jen pomoc nebo od něj dostanete unikátní úkol.
Něco nevíte? Zeptejte se NPC
Tato akce je vlastně divadlo, které se utváří díky vám hráčům. Nikdo vám nebude říkat, jak vyřešit danou situaci či problém.
IMPROVIZUJTE !
Postřelíte nepřátelského kolonistu? Proč ho třeba nevyléčit, dotáhnout do tábora dostat z něj informace a požadovat výkupné.
Došlo vám střelivo? Házejte po sobě třeba šiškama nebo použijte chladné zbraně.
Pořádejte mírové rozhovory, dělejte na sebe levárny, podávejte klamné informace. Prostě co vás napadne.
Každé vaše zranění nebo smrt zahrajte trochu více teatrálně, bude to takhle bavit více vás i ostatní a třeba se nakonec najdete i ve videu
Časy a datum
DATUM KONÁNÍ: 17.-19. květen
Možnost příjezdu do areálu již v pátek a posedět s námi u táboráčku
Samotná akce začíná v sobotu dopoledne
- Pátek – 18:00 – 22:00
- Sobota – 7:00
- Registrace a měření – 7:00 – 10:00
- Briefing (zopakování pravidel + prostor na dotazy) – 10:00 – 10:30
- Začátek hry (přesun na stanoviště kolonií) – 10:30
- Konec hry – Neděle 11:00
- Vyhlášení vítěze a předání cen – 12:00
Kde to bude
adresa hřiště – Fort II Radíkov
GPS souřadnice areálu – 49.6428639N, 17.3690439E
Pokud by vás na cestě zákazem zastavila policie, tak se jedete ubytovat v rámci BezKempu.cz
Registrace na akci TCEMG vol.3
Akce je už plně obsazena!!Litujeme, že kvůli zážitku ze hry nemůžeme uspokojit všechny. Děkujeme za váš zájem.
- Každá kolonie dostane malou lékárničku a v hlavním stanu bude velká lékárnička
- Pořadatelská/nouzová frekvence je stanovena na PMR 8 (hlášení zranění, oznámení civila v prostoru atd.)
- Vodu si zajištuje každá kolonie / jednotlivec za sebe. V případě potřeby bude v hlavním stanu zásoba vody pro každou kolonii (barely s vodou)
- Je zapotřebí aby v každé kolonii byly vysílačky, nebude problém je v areálu dobít
- Je zapotřebí aby hráč s rolí stopař měl po celou dobu aktivní telefon, klidně dobijeme powerbanku a nainstalovanou aplikaci ARES ALPHA (lze naistalovat na místě)
- Nepřiznávání zásahu
- Překročení smluvené úsťové rychlosti jednotlivých skupin zbraní (beru sebou chrono)
- Nenošení ochrany zraku, hlavně v době hry